WEBINAR

وبینار ساخت ربات معامله گر – مهندس عادل اکبری – (پایان یافته!)

فهرست مطالب

وبینار در تاریخ 1400/09/24 برگذار شد.

 

توضیحات وبینار

ساخت ربات معامله‌گر؟
بله، مدت‌هاست که دیگر کسی دستی معامله نمی‌کند. معاملات دستی علاوه بر ریسک‌های خاص خود، بسیار آهسته و معمولاً با سود کم به پایان می‌رسند. اما ما در این وبینار به شما یاد می‌دهیم چطور ربات‌هایی بسازید که به‌جای شما کاملاً اتوماتیک معامله کنند و شما فقط نظارت کنید.

برای ساخت این ربات‌ها، نیازی به برنامه‌نویسی ندارید!
با کمک هوش مصنوعی و نرم‌افزار، می‌توانید به راحتی به ربات‌های مختلف برسید. شما شرایط را تعیین می‌کنید و نرم‌افزار ربات‌ها را برای شما تولید می‌کند.

اما از کجا بدانم این ربات‌ها کیفیت لازم را دارند تا پول خودم را به آن‌ها بسپارم؟
تست‌های استحکام (Robustness) برای همین منظور طراحی شده‌اند. با استفاده از این تست‌ها، ربات‌های تولیدشده را از جنبه‌های مختلف آزمایش می‌کنیم. بیش از 10 تست مختلف داریم و در هر مررحله تعدادی از ربات‌ها حذف می‌شوند زیرا از عهده‌ی تست برنمی‌آیند.

آن‌هایی که در نهایت همه‌ی تست‌ها را قبول می‌شوند، ربات‌هایی هستند که می‌توان با خاطری تقریباً آسوده از آن‌ها در بازارهای مالی و حساب‌های واقعی استفاده کرد.

فرقی ندارد بورس ایران باشد، یا بازار فارکس، یا بازار سهام بین‌الملل یا بازار کریپتو. برای همه‌ی بازارها می‌توانید ربات‌های مختلفی داشته باشید.

بورس تستر 5 چگونه کار می کند؟

 

سرفصل‌های وبینار

 

یک) ساخت ربات‌های معامله‌گر


این بخش شامل آشنایی با نحوۀ ساخت ربات‌های معامله‌گر بدون نیاز به حتی یک خط برنامه‌نویسی است؛ که به مباحثی مانند اَلگوریتم‌های ژنتیک و تصادفی برای ساخت استراتژی، حد سود و حد ضرر هوشمند، تنظیمات دیتای سهم‌ها، دقت ساخت، فعال‌سازی قسمت بورس ایران، انتخاب اندیکاتورها، مدیریت سرمایه، و در نهایت، تعیین فیلترهای ساخت استراتژی می‌پردازیم.

 

دو) تست‌های استحکام


در این بخش، دو مورد از تست‌های استحکام به‌صورت عملی همراه با دلایل علمی برای انجام این تست‌ها، ارائه می‌شوند. در این بخش که به ری‌تست (Retest) معروف است، از جنبه‌های مختلف کیفیت و قدرت ربات‌ها را بررسی می‌کنیم.

سه) دورۀ کوچینگ


در انتهای وبینار، در خصوص دورۀ کوچینگ بازارهای مالی، و مطالبی که قرار است در این دوره فرا بگیرید (از صفر تا صد ساخت ربات‌های معامله‌گر تا ده مورد تست‌های استحکام و سه حالت بهینه‌سازی)، توضیحاتی ارائه خواهد شد.

 

WEBINAR

برای ثبت نام در وبینار و مشاهده اطلاعات بیشتر صفحه وبینار را  مشاهده کنید.

اشتراک گذاری

با نظر سنجی به ما کمک کنید تا بهترین محتوا را برای شما آماده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *