تریدینگ کلاب مهد سرمایه

تریدینگ کلاب چیست و چه هدفی دارد؟​

جایی که افراد مبتدی به معامله‌گر و معامله‌گرها
به متخصص تبدیل می‌شوند...

با توجه به استقبال بالای کاربران از تریدینگ کلاب حضوری و رزرو ظرفیت حضوری تا 6 ماه آینده، خدمات تریدینگ کلاب مهد سرمایه تا اطلاع ثانوی بصورت آنلاین(مشاوره تلفنی و آنلاین) ارائه می شود.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی مهد سرمایه در تماس باشید.

021-91070085
021-91070776

تریدینگ کلاب مهد سرمایه

کلوپ معامله‌گری مهد سرمایه فضایی حضوری است که معامله‌گران بازارهای مالی در آن گرد هم می‌آیند و به فعالیت‌های مختلف در حوزۀ بازارهای مالی می‌پردازند. اینجا در حقیقت یک فضای تخصصی است که سعی شده فضای تریدینگ کلاب‌های تجاری واقعی موجود در دانشگاه‌ها و مدارس بازرگانی شبیه‌سازی شود. هدف اصلی مجموعه مهد سرمایه از تشکیل این کلوپ معامله‌گری، ایجاد یک جامعه هم‌فکر، متخصص، و موفق در بازارهای مالی است. همه‌ی افراد مجرب این مجموعه در تلاش هستند تا شما را به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل کنند.

در تریدینگ کلاب مهد سرمایه چه خبر است؟

در تریدینگ کلاب مهد سرمایه، تمام امکانات و خدمات مورد نیاز برای شما فرآهم شده تا از یک معامله‌گر مبتدی به حرفه‌ای و از حرفه‌ای به متخصص بازارهای مالی تبدیل شوید.

خدمات ما چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری کامل است. در کلوپ ما، زیر نظر کوچ‌های حرفه‌ای، می‌توانید مسیر خود را در معاملات بهتر و دقیق‌تر مشخص کنید، مشاوره‌ بگیرید، نیازهای خود را مشخص کنید و دوره‌ی مورد نیازتان را دریافت کنید.

در هر لحظه، به به‌روزترین اطلاعات دسترسی خواهید داشت و آخرین اخبار و اطلاعات و دیتای بازارهای مالی در اختیار شما خواهد شود.

کتابخانه آموزشی که بیش از 10 سال دوره های آموزشی اساتید مختلف داخلی و خارجی در آن جمع آوری شده است بهترین مکمل برای شما خواهد بود.

info club

خدمات سخت‌افزاری تریدینگ کلاب

در تریدینگ کلاب مابهترین ها به شما ارائه می شود.
تخته هوشمند، ویدئو پروژکتور، 20 کامپیوتر و استیج حرفه ای و
دسترسی به بلومبرگ در تمامی کامپیوترها
داده های لحظه ای سهام و کتابخانه

خدمات رفاهی تریدینگ کلاب

با آرامش در بازارهای مالی ترید کنید.
پارکینگ طبقاتی، سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم،
غذای عالی، فضای مناسب و محیط آرام، دسترسی بدون تاخیر به اطلاعات در کنار حرفه‌ای‌های بازارهای مالی

دلیل اینکه سال‌ها توانسته‌ام در بازارهای مالی موفق باشم این نیست که از بقیه بهتر هستم. وقتی ضرر می‌کنم خیلی کم ضرر می‌کنم و وقتی سود می‌گیرم، دوست دارم دو یا سه برابر دیگران سود کنم. در واقع تنها کاری که من به درستی انجام می‌دهم، مدیریت سرمایه درست در معاملات است.

دیوید پائول

معامله‌گر موفق بازارهای مالی

در تریدینگ کلاب مهد سرمایه چه خبر است؟

مهد سرمایه با پشتوانه 20 سال تجربه در بازارهای مالی آماده ارائه خدمات در حوزه مدیریت حساب‌های مالی با مبالغ بالا با کمک هوش مصنوعی و پیشرفته‌ترین ابزارها، و طرح هر نوع مشاوره به علاقه‌مندان است.

در طول سالیان فعالیت در حوزۀ بازارهای مالی، خوشبختانه توانسته‌ایم تمام ابعاد مختلف این دنیای گسترده را به‌خوبی بشناسیم. اکنون آماده‌ایم تا با کمک متخصصین باتجربۀ خود، در زمینۀ تاسیس صرافی رمرزارز و کارگزاری بین‌المللی هر نوع خدماتی را، از شروع تا پایان، به علاقه‌مندان ارائه دهیم.

consulting and commissioning

دوره های آموزشی رایگان

بیش از 200 دوره آموزشی مبتدی تا حرفه ای رایگان از ایران و سراسر جهان در دسترس شما خواهد بود.

دیتای کامل​

در دسترس بودن دائمی داده‌هایی مانند قیمت سهم‌های مختلف، گزارش‌های فصلی و غیره به مراجعه‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا درباره انتخاب‌های خود راحت‌تر تصمیم‌گیری کنند.​

اینترنت نامحدود ​

با خیالی آسوده به گشت و گذار در منابع مهم خبری و اطلاعاتی در سرتاسر دنیا بپردازید و نگران چالش‌های اینترنتی و دسترسی به دیتا نباشید.​

اخبار به‌روز​

برای به‌روز نگه داشتن معامله‌گران، در تریدینگ کلاب مهد سرمایه، آخرین اخبار بازارهای مالی از منابع خبری مرتبط در دسترس است.​

انتخاب مسیر

تیم کوچینگ ما با استفاده از آزمون‌های مختلف روان‌شناختی، تست هوش، و تست ریسک‌پذیری مالی به شما کمک می‌کند با توجه به تیپ شخصیتی خود، بهترین مسیر را در بازارهای مالی انتخاب کنید.

مقالات و گزارش‌ها

در فضای تریدینگ کلاب مهد سرمایه، مقالات و گزارش‌های عمومی و تخصصی توسعه‌یافته توسط اشخاص ثالث در مورد بازار و سهام جهت مطالعه در دسترس‌اند.

خدمات کامل پشتیبانی

تیم پشتیبانی ما با استفاده‌ از تجربیات گرانبهایی که دارد، می‌تواند در صفر تا صد مسائل معاملاتی و نصب و اجرای پلتفرم‌های مختلف به شما کمک کند.

در تریدینگ کلاب به چه نرم‌افزارهایی دسترسی داریم؟

اَلگویاب را می‌توان قدرتمندترین نرم‌افزار حال حاضر در ایران دانست که در می‌تواند در تمام بازارهای مالی، از جمله بورس ایران، ربات معامله‌گر تولید کند. تیم تحقیق و توسعۀ مهد سرمایه توانسته است با کسب اجازه و استفاده از هسته‌ی اصلی نرم‌افزار استراتژی کوآنت، قابلیت‌های جدید به نر‌م‌افزار استراتژی کوآنت اضافه کند: توانایی ساخت ربات معامله‌گر برای بازار بورس ایران، دو نوع سیستم جدید مدیریت سرمایه، فارسی‌سازی کامل نرم‌افزار، و رفع باگ‌های جزئی استراتژی کوآنت.

نرم‌افزار اَلگویاب هم‌اکنون در اختیار شماست تا نسخه‌ی بومی و کامل‌تر استراتژی کوآنت را در اختیار داشته باشید و همزمان از آموزش‌هایی که در کنار نرم‌افزار ارائه می‌شود و همینطور پشتیبانی فنی، نهایت استفاده و لذت را ببرید.

نرم‌افزار تیک دیتا دانلودر، در عین سادگی، یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارها برای کسانی است که می‌خواهند در حوزۀ معاملات الگوریتمی فعالیت کنند. این نرم‌افزار، به بیان ساده، قدم اول است.

برای آنکه بتوانیم برای سهم‌های مختلف و در بازارهای مختلف استراتژی معاملاتی بسازیم، ابتدا باید دیتای آن سهم و بازار را در اختیار داشته باشیم. خوشبختانه امروزه دیتای کامل و جامع تقریباً تمام سهم‌های اصلی در بستر اینترنت آماده‌ی دانلود است. منابع مختلفی نیز برای دانلود دیتا داریم که از بین آن‌ها می‌توان به دوکاسکپی اشاره کرد که کامل‌ترین مرجع دیتا است.

این نرم‌افزار با اتصال به سرور دوکاسکپی، امکان دانلود دیتای سهم‌های مختلف را به ما می‌دهد. دسته‌بندی بسیار خوب داخل نرم‌افزار نیز به ما کمک می‌کند در پیدا کردن سهم‌های مختلف مشکلی نداشته باشیم. پس از دانلود دیتای هر سهم، امکان خروجی گرفتن مطابق با منطقۀ زمانی مد نظر ما یا منطقۀ زمانی کارگزاری‌ها مختلف در سراسر دنیا وجود دارد. دیگر مزیت بزرگ این نرم‌افزار این است که کاملاً با نرم‌افزارهای استراتژی کوآنت و اَلگویاب هم‌خوانی دارد و به‌راحتی می‌توان داده‌ها را از این نرم‌‌افزار به استراتژی کوآنت و اَلگویاب انتقال داد. به‌روزرسانی دیتای سهم‌ها نیز به سادگی قابل انجام است.

در تریدینگ کلاب، سعی می‌کنیم متناسب با نیاز شما، نرم‌افزارهای دیگر را چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی در اختیار شما قرار دهیم. همچنین اگر نرم‌افزار خاصی مد نظر دارید، می‌توان آن را به ما معرفی کنید تا شرایط استفاده از آن در تریدینگ کلاب برای شما فرآهم شود.

منابع آموزشی رایگان موجود در کلوپ معامله گری مهد سرمایه